Yskin jotain epäilyttävän makeaa vihreähköä limaa vähän väliä. Jos makoilen niin hengitys rohisee. Google kertoo "näin valmistautua läheisen kuolemaan" kun haen rohinasta tietoa. Pitäisi kai vain jaksaa yskiä tai muuten pitää limaa poissa kurkusta...
Tiskasin tunnin astioita ja aloin katsoa jalkapalloa. Katsoin yhden K-liigan ottelun ja nyt Ronaldo teki maalin telkkarissa. Tyyppi on 41... ikäloppu. Kysyinkin ääneen jotain että vieläkö sekin on elossa?
Lämmitin loput pakastemustikat kuumassa vedessä sokerin kera ja imin pillillä. Ei ole enää kahvikapseleita joten mitä jos vaikka joisi kaakaonsa pois. Syönyt melko vähän kun ei maistakaan mitään. Mun piti tilata kotiin kuljetuksella ruokakaupasta mutta peruutin sen. Se oli enimmäkseen jotain vesiä ainakin ja pari ihanan liilaa kynsilakkaa... en mä tarvi balsamointia vielä (kynsilakoissa on samoja aineita kuin millä käsitellään ruumiita)
Mulla ei edes näy mtv:n kanavat kun täällä on Elisa. Striimaan puhelimen Telia playsta Google TV:seen... vähän on pieniä hämyisiä ukkoja nurmella...
Kirjoitin eilen myös kirjoituksen mutta en julkaissut sitä. Lähinnä kerroin miten mulla oli nälkä, ja mitä kirjastosta varasin näköjään... Hyvä että sitten söin eilen. En ole ihan varma mitä. Illalla nuudeleita. Ai niin, tungin suuhun skorpioni tabascoa ja se tuntui kivulta suussa. Ei tulisuuden vuoksi, mutta koska ananasmehun piikit tarttuu kiinni. Aloin melkein oksentaa, joten mun piti laittaa suuvettä ja sain pois suusta chilit. Vedin myös siis purkin jotain tonnikalaa missä oli päällä pari chiliä myös, ei se tabasco mua yksistään oisi alkanut kurkkua kuristaa. Ei se ole öljyistä?
Katsoin tunnin twitchiä eilen illalla.
Nukuin unilaite päällä ja heräsin siihen ettei sekään enää tuntunut tekevän rohinalle mitään. Ei saisi kipeänä käyttää hienoja laitteita.
Olen mä sillä nenäkannulla välillä puhdistanut ja maistanut suolaa. Jostain syystä kutsun sitä norsuksi vaikka se on sarvikuono. Ongelma ei ole se että mun nenä olisi tukossa. Oon vaan yli viikon jo rohissut. ROH-ISS-UT? ro-his-sut. ro-hi-naa. Koriseminen olisi kuolon korinaa... en mä vielä ole menossa Tuomen tiloille lol
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
"Kiitos paljon, että otit aikaa lukeaksesi ja kommentoidaksesi kirjoitustani! Arvostaisin, jos voisit pitää kommenttisi ystävällisenä ja positiivisena. Kiitos myös, että tarkistat oikeinkirjoituksen ennen julkaisemista!"