Joo, kannattaa olla pelimestari Dungeons ja Dragonissa jos saa yhdestä pelistä parisataa dollaria kun siinä on kymmenen 20dollarin sessiota pari tuntia kerran viikossa. Todella aloittelijaystävällistä, ei ehkä lompakossa. Varsinkin jos "pelaajia" on vaikka viisi niin siitä tulee nopeasti tonnin seteleitä
Hain yt:stä inspiraatiota. Siivoilin vähän tai järjestelin. Vaihdoin lakanat. Olen yskinyt paljon ja kokeilin pullopuhallusta. Tai no. Pilli ja Stanley muki. Tein kuplia. En ole ihan varma miten se irrottaa limaa.
Paistoin kalapuikkoja ja lämmitin valmiskeiton jossa oli aprikoosia ja laitoin kinkunsiivuja näkkileivälle ja keitin nuudeleita sun muuta ehkä pientä henkeni pitimiksi sekä tylsyyteen. Vein roskat. Tiskailin. Pelaan selainpeliä ja istun pöytätuulettimen edessä. Laittanut kaikkia voiteita ja seerumeita naamaan ja hiuksiin ja tarvin kohta ehkä hiustenpesun, vaikka kello on jo kohta paljon.
En ehkä ole pelin ylevin tai korkeimmalle tajunnan tasolle noussut yli-otus mutta voihan sitä larppaa kaoottista neutraalia rosvoa kantaen miekkaansa lohikäärmeitä vastaan. Synkkää haltiaa esittäen, kolmen euron miniatyyrin inspiroimana jollain laudalla johon olet tehnyt itse 9x12 tuuman ruutuja niinku viime sunnuntain vietin hahmottelemalla sitä alustaa.
Tosielämässä saisi olla kyl sellaisia luolia joita vartioi lohikäärme ja sieltä saisi vaikka 500 kultaa. Jos se oisi niinku pelin juoni.
Ja oisi se kiva ettei tarvisi miettiä mitä jos tältä hahmolta loppuu hit pointsit
Hain yt:stä inspiraatiota. Siivoilin vähän tai järjestelin. Vaihdoin lakanat. Olen yskinyt paljon ja kokeilin pullopuhallusta. Tai no. Pilli ja Stanley muki. Tein kuplia. En ole ihan varma miten se irrottaa limaa.
Paistoin kalapuikkoja ja lämmitin valmiskeiton jossa oli aprikoosia ja laitoin kinkunsiivuja näkkileivälle ja keitin nuudeleita sun muuta ehkä pientä henkeni pitimiksi sekä tylsyyteen. Vein roskat. Tiskailin. Pelaan selainpeliä ja istun pöytätuulettimen edessä. Laittanut kaikkia voiteita ja seerumeita naamaan ja hiuksiin ja tarvin kohta ehkä hiustenpesun, vaikka kello on jo kohta paljon.
En ehkä ole pelin ylevin tai korkeimmalle tajunnan tasolle noussut yli-otus mutta voihan sitä larppaa kaoottista neutraalia rosvoa kantaen miekkaansa lohikäärmeitä vastaan. Synkkää haltiaa esittäen, kolmen euron miniatyyrin inspiroimana jollain laudalla johon olet tehnyt itse 9x12 tuuman ruutuja niinku viime sunnuntain vietin hahmottelemalla sitä alustaa.
Tosielämässä saisi olla kyl sellaisia luolia joita vartioi lohikäärme ja sieltä saisi vaikka 500 kultaa. Jos se oisi niinku pelin juoni.
Ja oisi se kiva ettei tarvisi miettiä mitä jos tältä hahmolta loppuu hit pointsit
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
"Kiitos paljon, että otit aikaa lukeaksesi ja kommentoidaksesi kirjoitustani! Arvostaisin, jos voisit pitää kommenttisi ystävällisenä ja positiivisena. Kiitos myös, että tarkistat oikeinkirjoituksen ennen julkaisemista!"